Hello everyone. I'm very happy that everyone loves the characters in the Vinland Saga. But please think carefully when tattooing their appearances. I'm worried about hurting your skin. Please take care of your body.
幸村誠
20.6K posts
漫画家。三児の父。「ヴィンランド・サガ」作者。アニメはAmazonプライム、Netflixで配信中! Manga artist. Father of three boys. I am the author of Vinland Saga.
Joined November 2010
- ヴィンランド・サガ最終回、第220話が本日公開されました。たいへん長い間お読みいただきましてありがとうございます。 トルフィンの長い冒険もこれで区切りとさせていただきます。ひとりの子供が様々な経験を経て大人になる。その成長の過程を描いてみたかったのですが、上手く描けたかしら。
- Thank you for watching Vinland Saga Season 2. This era where you can watch the same anime at the same time across borders is wonderful. I want to make a work that can be enjoyed beyond the differences in ethnicity, generation and gender.
- I just learned about Kentaro Miura's death. At the same time, my fans are tweeting about my health. Thank you very much. I will take care of my health and will surely complete the Vinland Saga series. I'm very shocked. I can't put it into words.
- 「木を三つ書いて森、のように犬を三つ書くとなんという読みの漢字になるでしょう?」 というクイズ番組の問題に即答で「ケルベロス」と答えた次男。正解は「つむじかぜ」だそうだけど父さんはケルベロスのほうが好きだ。
- Thank you for celebrating my birthday. I'm 48 years old. I'm lucky. I'm blessed☺️
- When my oldest son was a baby, he really wouldn't let us sleep. I often took a break from drawing manga and took him for a walk in the middle of the night. He will now take the university entrance exam. He no longer cries at night haha.You’re unable to view this Post because this account owner limits who can view their Posts. Learn more
- Everyone who is looking forward to Vinland Saga, I'm sorry, I took a day off from work this month. This story will be over soon, but I'm worried about how to end it now.
- ヴィンランドサガの連載はもうすぐ終わります。でも!いえ休載しておいて愚痴なんですけども、…物語を終わらせるのって難しいねー! よく考えたらボクは最終回をまだ一回しか描いたことがないのです。これが2回目。 長い連載を最後まで描き切った先輩方って本当すごい。それだけでも尊敬します。
- えー、ちょっとひと言お断りを。 全くもってプラネテスはフィクションでございまして、ウソばっかりでございます。ありもしない宇宙船、ありもしないデブリ、いもしない人物、未来が舞台のボクの空想でございます。 「面白くない」というご感想については、全くボクの力不足で申し訳ございません。
- I'm very happy fans all over the world read Vinland Saga. My Japanese is slang, so I think it won't translate well with google translation. I have to speak English as much as possible for you. But I'm not good at English. I'll do my best. Thank you for reading my manga.
- I'm sorry, everyone in Denmark. I made a mistake because there are many mountains in my country😫⚔️K MANGA Trivia about Vinland Saga! Our Launch Party is going live soon! 📆2023.6.22 (THU) @ 21:00(ET) 🎁Enter the giveaway held at the K MANGA Launch Party for a chance to win a signed original illustration from the creator of Vinland Saga and many popular manga artists!
- ファンの皆さんはみんなもう今月休載することも最終回も知ってるの!?さすが… すみませんお知らせが遅くなりました、ヴィンランドサガの連載は今月をお休みをいただきまして、来月、7月25日発表の第220話が最終回となります。今月の月刊アフタヌーンに告知が出ます。






