Pinned
أذكار و أدعية
17.2K posts
سبحان الله
الحمدلله
لا إله إلا الله
صدقة جارية
Joined January 2025
- انهارده كان في بنت في الجيم لابسة شورت قصير اوي فوق الركبة اترددت شويه انصحها ولا لا بس قولت انصحها وخلاص وعرفتها ان كده دي عورة وانك كده بتاخدي ذنب البنت استغربت وبتقولي بجد !مكنتش اعرف ، اللي عاوزه اقوله منبطلش ننصح الناس منبطلش نشوف منكر قدامنا ومنغيرهوش .
- حتى الراجل اللي مش جاهز هيجهز لو انتي البنت اللي عاوزها بجد .
- لابسين نص كم ومتغطيين بالبطانية ومشغلين المروحة ومحدش فاهم اي حاجه خالص .
- يارب اللي يعملي لايك يتجوز اللي بيحبها واللي عايز يسافر يارب يسافر واللي عايز يتجوز يارب يتجوز واللي عايز ينجح يارب ينجحبم ان كتير عجبتهم الفكره فقررت أعيد علي أهل تويتر كمان 🤭♥️ ( ملحوظة ها اخد فكره أستاذ فارس😅) اللي ها يعمل كوت علي التويتر دي وتجيب اكبر عدد لايكات ها يكون ليه بوكيه من دول هديه بمناسبه العيد ❤️ المهم انكوا تكونوا عاملين فولو لبيدج الانستا ♥️
- يارب اتجوز واحد كلامه مبيخرجش عن 3 جمل دول : حاضر يروحي ماشي يعمري من عيوني يعيوني
- يارب اللي يعمل لايك يطلع حج ويتجوز حد بيحبه وحنين ويقبض بالدولار ويسافر برا وتكون صحته كويسه ونفسيته حلوة 😘مسابقة جديدة 🚨🎉 بمناسبة افتتاح Scentonia Gift Store في مصر قررت أكسب شخصين منتجات تركية بقيمة 500 جنيه لكل واحد منهم كل اللي عليكم تعملوا كوت على التويتة دي واكتر كوت هيجيب لايكات + اكتر كوت هيجيب ريتش خلال 24 ساعة هما اللي هيكسبوا ♥️
- بجد والله حسبي الله ونعم الوكيل في اللي بيلعب ببنات الناس يعني اي صحبتي خلاص داخلة على سنة خطوبه اهي وفي الاخر الولا يتصل باخوها حتى مش ابوها بدون اي سبب يقوله كل شي قسمه ونصيب وانا مش مرتاح ؛ يعني اي بجد يعني ايه !!!
- مش شايفه سبب انك تاخدي فلوس من خطيبك بحجة انها عيدية غير انها قلة ادب .
- مش عارفه هتفهموني ولا لا بس موضوع الاختيار الصح لشريك الحياة طلع صعب اوي اوي بصراحه ، اصل انا هعرف منين ان هو دا الشخص الصح طب ما يمكن يبقى عامل نفسه الشخص الصح وهو مش صح !!
- Replying to @Azkaar_Ad3yaربنا يهدي الناس اللي في الكوتس والله مش فاهمه انا قولت اي غلط ولا عملت اي غلط ولا كأن دينا امرنا اننا نأمر بالمعروف وننهى عن المنكر والايات كتير ﴿يا بُنَيَّ أَقِمِ الصَّلاةَ وَأمُر بِالمَعروفِ وَانهَ عَنِ المُنكَرِ وَاصبِر عَلى ما أَصابَكَ إِنَّ ذلِكَ مِن عَزمِ الأُمورِ﴾
- هو ليه ممكن راجل ميحبش اللبس الشرعي لمراته وعاوزها تلبس بناطيل مثلا ؟
- واقفه في البلكونة كان في حوار جميل اوي حصل مع عيال في الشارع ولد بيقول لصحابه يلا نصلي في منهم بيقوله لا مش عاوزين نصلي وعدى شيخ من جمبهم بيقوله اسمع كلامه وروح صلي خليكم صحبة صالحة راح الواد خد صاحبه التاني وقاله سيبهم انت مش هتتسال عنهم . الموقف على قد ماهو يفرح ان في اطفال
- Me to me : شكرا انك مستحملة كل دا ولسا مموتيش نفسك .






