Investacus 🧠 💰
65K posts
• 15 år på börsen.
• Fd aktieanalytiker och IR på investmentbolag
• Produktspecialist på fondbolag.
Investerar för frihet
Endast mina egna tankar och åsikter
- ⚔️Då var anställningskontraktet signat ⚔️Pratat med nuvarande chefen och sagt upp mig ⚔️ Och inom 3 månader börjar jag på @Redeye_ !! ⚔️ Kommer täcka främst fintech bolag 😍😍😍 Fyfan vad kul det ska bli att jobba med sitt största intresse!
- Kan ge ett litet exempel på denna uppblandning. Borlänge kommun har ju ändå hållit på med det sen 90-talet. Växte upp på i Övre Tjärna och gick på Tjärnaängskolan. Du vet den som ligger mitt i en No Go zon och idag har rivits för att den brändes ned. När jag gick ur 6an i denJag FÖRSTÅR inte hur man kan se segregationen i Sverige och vara emot att byggandet av mer blandade städer? Det är kanske en framgångsrik strategi för att skrämma några villaägare i Bromma men finns det någon som faktiskt TROR på att det skulle vara dåligt för integrationen??
- Replying to @appmakarn@TheOceanCleanup Alla dagar i veckan. Gör skillnad idag och får konsekvenser som gör enorm skillnad i framtiden 😃 theoceancleanup.com
- Jag vill också lägga upp hur veckan har gått! Sjuka pengar som skapas nu!
- Tillkännagivande av samgående Efter en längre tids förhandlingar, gemensamma visioner och ett starkt känslomässigt kassaflöde, har vi nöjet att meddela ett strategiskt och livslångt samgående mellan: Sara Flodin AB och Douglas Forsling AB Fusionen trädde i kraft lördagen den
- Evolutions problem med att sanktionerade spelare spelar deras spel kan liknas med när minderåriga dricker en Carlsberg på krogen och Carlsberg får skit fast det är krogens ansvar att kolla ID.
- Fan vad skönt! Hej då mailet skickat, dator och passerkortet inlämnat. Ny epok i livet börjar, från controller till aktieanalytiker. Men först en veckas vila för att landa 🛌 😴💤 Känner jag mig själv rätt kommer det gå i två dagar...
- The results are in! Ingen Corona! Det firar man med att dra och köpa öl! har ju bara en kvar liksom! Har tänkt komma ut med min bok sen "6 dagar i Corona Hell" där tredje akten är min ölbrist som main set back och avslutar med att få positivt resultat och då går till bolaget.Då har man testat sig i alla fall, inte mannen i skyddskläderna med hör är i alla fall kläderna. Dom tar det på allvar i alla fall. Om 24 timmar vet man då.










