El Pantà de Sant Antoni, al Pallars, torna a obrir les seves comportes al situar-se, de nou, al 100%!! Mireu com s'ha vist aquest matí des de Talarn! 📽️ de Judith Fusté.
Després de tanta psicosi amb la darrera DANA, cal posar els punts sobre les i, i desgranar el que passarà els pròxims dies en un FIL. Primerament, cal dir-vos que aprofiteu aquest dilluns assolellat els que pugueu. Demà, dimarts, començarà a canviar el temps...
Per favor, que ens escolti algú de dalt de la Corpo! Us heu carregat EL TEMPS! Poseu el mar, com a mínim, blau, certa coloració a la terra i els registres de precipitació la lletra i la dada més gran... Crítiques constructives per arreglar el desastre que heu fet @sigfridgras !😭
Mapa de pluja acumulada aquest diumenge fins a les 7.00 hores. Entra una nova tongada de pluja pel nord-oest.
Més dades del temps actual a "Quin temps fa ara?" 3cat.cat/3catinfo/el-te…#ElTemps3Cat
😱😱😱 Mireu quines imatges hem rebut via whatsapp del Restaurant Toc al Mar, de la Cala Aiguablava, a Begur #BaixEmpordà! Ha baixat el torrent de cop amb la tempesta d'aquesta tarda! Desconeixem l'autor.
Quina imatge! Curiositats de la inversió tèrmica amb l'entrada d'un front càlid sense gaire renovació de les masses d'aire, mentre per sota hi havia aire fred captiu! Cota de neu invertida! 😱❄️ 📸 @AndreaVuolo / MeteoPiemonte @nevasport
Se m'acaben els adjectius senyors!!! Feia ANYS que no veia NEVAR amb aquesta intensitat!!! Brutal... Ara baixant de Vallter, a la cota 1900! I amb flocs grossos, costa de veure això a alta muntanya! ❄️😍🙌 @Vakapiupiu @MeteoMauri @meteocat@Vallter2000@alexmegapc
Quina por i quina bestiessa de columna! 🫣🤯 @bomberscat diuen que el foc ha fet un pirocúmul que ha fregat els 14.000m retroalimentat per la tempesta que hi havia al nord de la Noguera! Una autèntica bestiesa! Imatges de les afores d'Agramunt sobre les 20.00h. 📸 de Carme Querol
A punt de quedar cobert! SAU al 72% ja! Ens ho arriben a dir a finals de febrer i no s'ho creu ningú! Increïble com hem capgirat la situació, al més pur estil mediterrani! 😍😁 Imatge del 04/04/2025 via webcam de @meteosona
Més imatges del MONTSENY que m'ha fet arribar l'amic Joan Torras de la pujada d'aquest matí fent skimo fins dalt del Turó de l'Home...😱😍❄️ No tinc paraules. Mai he vist unes imatges del Montseny així!! #Montseny#nevada#meteocatneu