İbrahim Hacıosmanoğlu agresif adamdır falan ama milyon harcadığı kutlama törenini Süleyman Seba öldü diye iptal edip saygı töreni org. etmişti
O sebeple bu alkışlarda şaşırtmıyor.
Dünden beri vay efendim sahaya nasıl girilir
Adam da bıçak var (ortada bıçak yok)
gibi g*tten duyar kasanlar doldurmuş heryeri..
Burası Kadıköy
Bakasetas’a atılan GERÇEK kesici alet “falçata”.
Sahaya giren taraftar..
Fazla tevazunun sonu or*spudan nasihat dinlemektir.
Bugüne kadar İstanbul’da yapılmış en kalabalık konser 1998 yılında 200.000 kişi ile Ferdi Tayfur’a aitti.
341.000 kişinin katılımı ile gerçekleştirilen #YeniKapı Trabzonspor kutlamarında tam doluluğa ulaşıldıktan sonra sahne alan Selçuk Balcı bu rekorun yeni sahibi oldu.
Biz Beşiktaşız!
121 yıldır Şerefimizle Oynar Hakkımızla Kazanırız.
Müzemizde tek bir haram kupa yoktur. Beşiktaş JK olarak siyasetle aramıza hep mesafe koyarak tüm siyasi partilere eşit durmayı başarmış onurlu bir geçmişe sahibiz.
Siyasi ikballeri doğrultusunda kulübümüzü
Fenerliler herhangi bir olayda genelleme yapsada ben yapmak istemiyorum futboldan bağımsız bu adamı çekin karakola en az 5-6 sabıkası çıkar ama özgürce geziyor asıl sorun bu..