Log inSign up
Ran Bar-Zik
102.4K posts
Image
user avatar
Ran Bar-Zik
@barzik
Senior software architect at @PaloAltoNtwks. Tech journalist at @TheMarker. Lecturer at Ono Academic College, Haifa University, Author, Opinions are my own.
Israel
internet-israel.com
Joined February 2009
117
Following
60.3K
Followers
  • Pinned
    אני מאוד מתקשה לעמוד בשטף הדיאמים (כמה עשרות ליום) ולצערי מפספס המון וזה גורם לבלגן. כרגע הדיאמים שלי סגורים ומי שצריך אותי *ממש* באופן אישי - אשמח אם יוכל לכתוב לי מייל אל [email protected] ואוכל להתייחס באופן מסודר. בספרי התכנות - התמיכה תמיד זמינה ב [email protected]
  • אני אומר את זה בצורה הכי עדינה שיש: איך אתם יכולים לראות טלוויזיה בתקופה הזו עם חבורת פרשנים שמבלבלים בשכל שוב ושוב ושוב גם אם הם טעו מיליארד פעמים בעבר. אין להם ידע יותר מלאף אחד אחר למעט אולי שירות צבאי שלא רלוונטי לכלום. זה רק הופך את הכל ליותר קשה פי אלף.
    105K
  • הרבה הזהירו פה משוק שנחטוף מהמחירים בסופר בשנה החדשה. זה ממש לא נכון!! כשהייתי בסופר לא ראיתי מחירים מופקעים ומופרכים. למה? כי @NirBarkat בחוכמתו הרבה ביטל את חובת הצגת המחירים והסופר לא טורח לשים מחירים על המדפים. מה רבו מעשיך! תודה לממשלה 🕺🙏🕺
    54K
  • user avatar
    Ran Bar-Zik
    @barzik
    May 19, 2024
    פעם ההורים שלי אמרו לי שאולי בגולה החיים יותר מתוקים ויפים אבל בישראל אם אדם שוכב על הרצפה, יהיה מי שיבוא לעזור לו. היום אני יכול לומר לילדים שלי שאולי בגולה החיים יותר מתוקים ויפים אבל בישראל אם אדם שוכב על הרצפה יהיה מי שיבעט לו בראש ויצעק עליו שטוב שרצחו לו את המשפחה.
    57K
  • user avatar
    Ran Bar-Zik
    @barzik
    Oct 1, 2022
    הייתי קצת מנותק. האם דיברו על הכשלון הקולוסאלי של מחזור הבקבוקים? זה שבגללו כל מי שאני מכיר פשוט זורק את הבקבוקים לפח כי אין שום מחזורית וכבר אי אפשר להחזיר בקבוקים לסופר מבלי להשתמש במכונת קקמייקה שהפלא ופלא תמיד מקולקלת או עובדת בקצב איטי שבא למות ממנו ולא מקבלת רבע מהבקבוקים?
  • כשהייתי צעיר, קינאתי מאד באנשים עם כסף. קנאה יוקדת. אני הייתי מאבטח, שכר מינימום. ההורים שלי נפלאים ומאחל לכולם הורים כאלו - אבל הם לא יכלו לעזור לי בכסף. אז הלכתי להשיג, בעבודה קשה, את מה שהיה לאנשים שקינאתי בהם. מי שחושב על עצמו כסוג ב', תמיד יהיה סוג ב'. גם הילדים שלו.
    146K
  • user avatar
    Ran Bar-Zik
    @barzik
    Oct 20, 2024
    חברת טוויץ׳ (סטרימינג לגיימרים) חוסמת יצירת חשבונות חדשים של ישראלים באופן מיידי. כשמנסים ליצור חשבון חדש מישראל מקבלים תגובה של ״יש תקלה״. כשמסתכלים בתגובה של השרת רואים חד משמעית שה-IP של המדינה נחסם. אין הצהרה של החברה אבל זה כבר כמה ימים. תודה ל @Matzan481_ ו @AssafChriqui
    Image
    127K
  • 🚨🚨🚨פרשה חדשה ומטלטלת! 🚨🚨🚨 עיתונאי שקיבל הדלפה משמעותית: מאגר עדכני של *כל* אנשי הקבע הפעילים בצה״ל הכולל מת״זים ושמות אבל גם מספרי טלפון מעודכנים. ההדלפה נעשתה באמצעות פרוקסי שנמצא במדינת אויב (!) וכללה למרבה הבושה גם את פרטיו של הרמטכ״ל. העיתונאי הזה הוא אני. אני מודה. >>
    202K
  • מתנדבים פרטיים יוצרים מאגר נעדרים, יוזמה פרטית להסעות ואספקה לחיילים, יוזמות פרטיות לסיוע נפשי ומציאת דיור חלופי, יוזמות הסברה של אנשי דיגיטל ופרסום, סיירת מתנדבים לדיווח על ערוצי טלגרם של האויב שמפיצים זוועות. ואני אשאל: איפה הממשלה וכל השרים ומשרדיהם? שילמנו מיליארדים. איפה הם?
    110K
  • אבא שלי,אחד מהאבות המושלמים בתבל, אמר לי "אתה נהיה אבא אמיתי כשאתה מתגעגע לילדים שלך". "אבל אני פה", אמרתי לו, "אני מתקשר אליך מדי יום ואם תרצה מייד אגיע אליך". "כן" הוא אמר לי, "אתה בן טוב ואבא טוב לנכדים שלי, ותהיה סבא טוב לנינים שלי, זה בוודאות. אבל אני מתגעגע לילד שהיית פעם".
  • יצאתי לתחקיר מעמיק בשילוב כלי OSINT מתקדמים כדי לברר אחת ולתמיד - מי מעז לעמוד מאחורי קמפיין ההסתה כנגד ראש הממשלה?!? השרשור הבא מוקדש לתחקיר. מצרף את התמונה של הקמפיין. פתחתי אותו עם כלי מחוכם הידוע בכינויו: ״עורך תמונה״. מה מצאתי? >>>
    253K
  • user avatar
    Ran Bar-Zik
    @barzik
    Jul 24, 2022
    אם יש עיתוי גרוע בעולם למשהו, אז זה העיתוי של סגירת סולוטו, מרכז הפיתוח של אשוריון בישראל בזמן שאני בחופש בחו"ל. 😞 במיוחד כשאני לא זכאי לדמי אבטלה. אבל אני אשרוד. הייתי כבר במיתונים. כרגע אשמח לשמוע על פוזיציות פתוחות ושידוכים מתאימים. הדיאם והמייל [email protected] פתוחים.
  • מה אני צריך לעשות: דברים רציניים של אנשים מבוגרים. מה אני עושה בפועל: מאמן מודל עם מצלמה והכל על מיקרו בקר ESP32 כדי שישבית את האינטרנט לילדים במקרה והסל מלא כביסה.
    175K
  • user avatar
    Ran Bar-Zik
    @barzik
    Oct 17, 2024
    הנה משהו מעניין. במהלך המלחמה ירו על נתניה בסך הכל פעמיים (במקבצים). יומיים אחרי הירי הראשון - נסראללה חוסל. שלושה ימים אחרי הירי השני - סינוואר חוסל. 😱
    73K

New to X?

Sign up now to get your own personalized timeline!

Create account

By signing up, you agree to the Terms of Service and Privacy Policy, including Cookie Use.

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
Don't miss what's happening
People on X are the first to know.
Log inSign up
Advertisement
Advertisement