Pinned
Berk 🇨🇺
6,157 posts
Fevkalade memnunum dünyaya geldiğime
toprağını, aydınlığını, kavgasını ve ekmeğini seviyorum
- Bugün biri "TOMA GELİYOR" diye gürledi, iki saniye sonra bu geçmeye başladı
00:22ODTÜ'lülerin Eskişehir yoluna açılan A1 kapısına yürüyüşlerine kendi TOMA'ları da eşlik ediyor - Bu toplumun genelleme sevdası yüzünden aklımı yitiricem artıkThis Post is from an account that no longer exists. Learn more
- İki tabak zeytine 300 lira verdiler gözümün önünde. Zeytin işçisi o kadar yevmiye almıyorBu ne Kadıköy mu burası
- Arkadaşlarımızı gece baskınıyla OKULDA OTURUYOR diye gözaltına aldılar
- "Devrim tadilattaydı kanks o yüzden burada yaptık" Okulda cami dururken Devrim'de çim amfide falan namaz kıldıktan sonra bağırarak tekbir getirmek Allah daha çok memnun olur diye mi yoksa rızası kazanılmaya çalışılan başka biri mi var?
- TED Adana Koleji, TED Diyarbakır Koleji, TED Kayseri Koleji, TED Malatya Koleji, TED Şanlıurfa Koleji, TED Hatay Koleji Anasınıfı binası Yardım ve konaklama için açıktır
- Şenlik bitişi ardından tüm ODTÜlülerin hayatın ve sorumlulukların aynı hızıyla devam ettiğini fark etmeyle gelen breakdown haftasını kutlarım












