Log inSign up
دوباره اومدی؟
7,509 posts
Image
user avatar
دوباره اومدی؟
@dobareoomadi
روشنفکر خود گوز پندار پوچ،متمایل به کچل ها،نرد ها،کمرنگ ها و فوت فتیش ها و به دلیل مشکلات مالی اخیر شوگرددی هم پذیرفته می‌شود.
داهات
Joined March 2024
627
Following
5,015
Followers
  • Pinned
    user avatar
    دوباره اومدی؟
    @dobareoomadi
    Jun 6, 2025
    من نمیخوام خودمو سانسور کنم و کسشرامو اینجا نگم، لطفا به توییت های من توجه نکنید مور مورم میشه 🦦
    106K
  • user avatar
    دوباره اومدی؟
    @dobareoomadi
    Jun 16, 2025
    حالا دیگه تهرانو گوگولایز نکنید، تهران کیری بود آقا ولی تهران کیری ما بود، زندگیمونم گل و بلبل نبود ولی حداقل زندگی گه خودمون بود .
    122K
  • user avatar
    دوباره اومدی؟
    @dobareoomadi
    Jul 5, 2025
    من بچه بودم خیلی مامانم اینکارو باهام میکرد ساعتها کاملا من رو نادیده میگرفت و هرچقدر هم عر میزدم و التماس میکردم فایده ای نداشت واقعا نکنید :))
    user avatar
    موز
    @bastanidastgahi
    Jul 5, 2025
    Silent treatment خیلی کار تاکسیکیه. نکنید با آدما. مخصوصا با بچه‌هاتون.
    170K
  • user avatar
    دوباره اومدی؟
    @dobareoomadi
    May 29, 2025
    کمربند گوربه ای مخصوص پریودی
    Image
    75K
  • user avatar
    دوباره اومدی؟
    @dobareoomadi
    Oct 5, 2025
    یا حق 🤦‍♀️
    Image
    132K
  • user avatar
    دوباره اومدی؟
    @dobareoomadi
    Sep 2, 2025
    امروز در ۳ ساعت ۶۰۰ دلار درآوردم و واقعا حسرت میخورم که تو این سالها کار نکردم با این قابلیتم :(
    464K
  • user avatar
    دوباره اومدی؟
    @dobareoomadi
    Jul 22, 2024
    Image
    117K
  • user avatar
    دوباره اومدی؟
    @dobareoomadi
    Apr 24, 2024
    ببخشید شما بیماری داری به لیدر نگفتی به کسی نگفتی خودتم رعایت نمیکنی بعدشم میرینی تو احوال و مسافرت و برنامه ۲۰ نفر دیگ درسته؟! مگه ما مقصر بودیم؟!بعدم ارزش قائل نشی حتی برای وقت طرفت؟!!!
    138K
  • user avatar
    دوباره اومدی؟
    @dobareoomadi
    May 6, 2025
    وسط سکس گفت نزدیکم گفتم نههه به خامنه ای فکر کن گفت جواب نمیده گفتم میخوای اذان بخونم برات بعد یادم نمیومد اشهد ان لا اله الی الله خوندم براش جواب داد شاید به کارتون اومد :)))
    225K
  • user avatar
    دوباره اومدی؟
    @dobareoomadi
    Apr 24, 2024
    Replying to @dobareoomadi
    متوجه شدیم که خانوم بیماری داشته و قرص مصرف میکرده ولی نه تنها قرص هاش رو نخورده بلکه مشروب که نباید کلا بخوره خورده و هیچکس هم اطلاعی از وضعیتش نداشته. خلاصه یک نفر میتونه برینه تو مسافرت کل گروهش و تازه بخیر گذشت !
    181K
  • user avatar
    دوباره اومدی؟
    @dobareoomadi
    Apr 24, 2024
    Replying to @dobareoomadi
    گفتم حساب نشده؟ گفت نخیر :)) ببین واقعا به جای معذرت خواهی فیکی که میکردی باید شعور اینو میداشتی ک خودت حساب کنی چون من جا نزاشتم تو برداشتی! اصلا اون به درک تو که میخواستی بکنی تو پاچه خودم چرا پیک خود اسنپ رو نگرفتی که ۸۰ تومن بود؟ آره دیگ سگ خور پولشو من
    164K
  • user avatar
    دوباره اومدی؟
    @dobareoomadi
    Apr 24, 2024
    Replying to @dobareoomadi
    باید میدادم به کیرت بوده! برای خودم متاسفم… بی ملاحظه بودن اینه دوستان دورمون هم پر این آدماست…
    160K
  • user avatar
    دوباره اومدی؟
    @dobareoomadi
    Aug 5, 2025
    من وصیتمو میخوام اینجا بنویسم ادامشم تو نوت و ویسای گوشیم هست، من آدم دلچسب و خوبی نیستم من اصلا آدم دوست داشتنی ای نیستم، من در زندگیم فقط ریدم بدم ریدم خستم و حال جمع کردنشم ندارم دلیلی هم برای ادامه دادن ندارم و اینبار میخوام بار آخر باشه چون دیگه تنهایی نمیتونم ادامه بدم خستم
    121K
  • user avatar
    دوباره اومدی؟
    @dobareoomadi
    Jun 17, 2025
    وقت نشده بود اینو شیر کنم شب قبل شروع جنگ تولد ارغوان بود داشتیم خونه رو میچیدیم یهو دیدیم فلفل رفته تو جانونی :))
    Image
    22K

New to X?

Sign up now to get your own personalized timeline!

Create account

By signing up, you agree to the Terms of Service and Privacy Policy, including Cookie Use.

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
Don't miss what's happening
People on X are the first to know.
Log inSign up
Advertisement
Advertisement