Şu analizleri ben başka bir ülke de yapsaydım ne olurdu ?
Manyak bu adam derler 😎
Bizim ülke de herkes kumar gibi görüyor bu işleri
ben öyle görmüyorum.
Bilimsel yaklaşıyorum.
19.01.2023 günü babamı yoğun bakıma kaldırdım, uzun uğraşlar
sonucu tedaviye cevap veremedi.
Ben babamı bugün toprağa verdim.
Arayan soran herkese çok teşekkürler.
Babamı kaybettikten sonra gün aşırı mezarlığa gidiyorum.
Her gittiğimde ilginç
bir olaya şahit oluyorum.
Mezarlıkta çocuk yerleri de var
bir anne ne zaman gitsem çocuk mezarlarından birisinin önüne sandalyeyi atmış oturuyor.
Kadın otururken motorlu bir adam geliyor teselli
Dışarda görsen dersin ki
altında motor kafasında bandana, adamın keyfi gıcır.
Ama adamın hayatı ne kadar ilginç değil mi ?
Kimin ne yaşadığını bilemeyiz.
Hiçbir mecburiyetim yok, ama; günün 15 saati burada grafik ve hap bilgiler paylaşıyorum. Eleştiri tabiki olacaktır altı dolu oldukça açığım.
Bu tarz moral bozanlara inat memnun olanlar Kalp ve RT lütfen.
Değerimiz nedir ? Ara sıra görelim.
Grafiklerden anlıyorum strateji kuruyorum diyen
kaç kişiyiz ?
2024 de yeni oluşuma kısmetse gideceğim.
Diğerlerini eliyorum.
Anlıyorum diyenler like koysa yeterlidir.
Vay be ! Neredeyse 200 K olmuşuz ve burası ham takipçidir.
Engellediklerimi saymıyorum, kafadan 40 K vardır.
Değer veren herkese teşekkürler. 🇹🇷
Saygılarımı sunuyorum..