HD İskender'e geldik. Yazmışlar menüye işte 1.5 Porsiyon 400 gram zart zurt. Diyorum bunda 400 gram et mi var dostum imkansız diyor yok abi tabağın toplamı o. Ben de sordum peki kaç gramı et bunun diye dedi ki; BİZDE GRAMAJ YOK TABAĞIN ÜSTÜNÜ KAPLAYACAK KADAR ET KOYUYORUZ.
Koğuşta birinin dolaBA "Senin ananı sikyim oğrospu çocu" diye not bırakılmış. Olay büyüdü dolabın sahibi komutanlara anlattı mevzuyu. Bölük komutanı da yazıcı ben olduğum için bunu kim yazmış bul amk dedi. TAM 2 GÜN HERKESİN ÖZLÜK DOSYALARINDAKİ EL YAZILARINI NOTLA KARŞILAŞTIRDIM
Olm siz Türkçe dil desteği isteyen insanların çoğunun İng bilmediği için mi istediğini sanıyorsunuz cidden? Bir de böyle garip garip havalara giriyorsunuz "Yhaa ben anlıyorum yhaa ihtiyachım yok dude chill az english öğrenin ağbii" falan diye birinizi ingilizce sikeceğim en son
Şu gıdaya hastayım ya sürekli evde yada işte bulunduruyorum bazen aç olmasam bile yiyorum sırf canım istediği için hastasıyım ton balığının. Bunun bir zararı falan yok dimi bak 2-3 günde bir yiyorum fix 1 öğün. Çok balık yemekten götüm dışarı çıkıp benle konuşmaz dimi?
Bazı yorum ve alıntılarda bu mekana gittiğim için alay veya hakaret edenler olmuş. Benim karım hamile arkadaşlar görünce canı iskender istedi oturduk biz de. Ayrıca sikerim yarramın çok bilmiş sürüsü yok o mekana gidilir miymiş ananın amına gidilir heh orda yenir iskender
En son buldum tabi suçluyu birebir uyuyordu yazılar o salak imla hataları o garip a harfi falan. Dedim komutana böyle böyle. O da tamam evlafım sağol dedi.
Sonra siktiler çocuğu
Olm mevzuya bak adam başkası için terkediliyor sonra terkeden diyor ki "bu belalı amk rahat bırakmıyor beni yardım et" adam da diyor "banane olm git polise ailene ben napayım?"
SONRA ELEMANI SUÇLUYORLAR?
Yardım et diyen dalyaraklar ne yaşıyor amk ya kendimi vurduracağım ya ben adam vuracağım oldu amk.
Olumm bu ülkenin polisi savcısı var herkes kendi adaletini uygulayacaksa polise savcıya avukata hakime mahkemelere ne gerek var.
kapayın çenenizi.
Otobüs devri bitmiştir arkadaşlar geçen uçağa bindim ve İzmir'den İstanbul'a 45 dakikada vardım. Otobüs ile arasında dağlar kadar fark var. Firmaların acilen otobüsleri kaldırması lazım. Düşük fiyat olacak diye yetersiz hızda giden otobüsler yeni nesil ulaşımın önüne geçiyor.
Horizon Forbinden West gösteriyor ki, konsol devri bitmiştir. Sony'nin bütün oyunlarını acilen PC'e çıkarması lazım. Gördüğüm en iyi grafikler. PS5 versiyonu ile arasında dağlar var. Düşük fiyat olacak diye yetersiz güçte çıkan konsollar, yeni nesil oyunların önüne geçiyor.