Log inSign up
jadi
22.5K posts
user avatar
jadi
@jadi
Jadi. Into Fun & Freedom. A programmer, POSIXian and techie who enjoys life and defends Human Rights and the Keyboard Freedom.
Canada
jadi.net
Joined May 2007
1,375
Following
217.5K
Followers
  • user avatar
    jadi
    @jadi
    Feb 23, 2023
    منم شامل «عفو» شدم مثل اینکه (: زمان شمار رو ریست کردم. البته حیفم اومد کاملا ریستش کنم (((: به امید آزادی همه و همه جا.
    Image
    915K
  • user avatar
    jadi
    @jadi
    Sep 19, 2022
    از گروه #دوچرخه سوارها
    Image
  • user avatar
    jadi
    @jadi
    May 29, 2023
    الان دیدم پیژامه دیروز خیلی پر سر و صدا بوده (: خلاصه داستان این بود که من سالها است تابستون شلوارک می‌پوشم. دیروز شلوار دوچرخه اونم تا روی ساق داشتم. حراست گیر داد. دیدم همراهم این رو هم دارم و از نظرش اوکی بود منم برنامه رو برگزار کردم چون کلی آدم اومده بودن منتظر (:
    600K
  • user avatar
    jadi
    @jadi
    Apr 8, 2023
    اگر فکر می‌کنین با عکس از بدنتون می‌تونین نشون بدین اکستون چی رو از دست داده، باید بگم که احتمالا می‌دونم چرا اکستون شما رو «از دست داده» (: پ.ن. بدن خیلی هم باحاله و منم سلیقه‌هام رو دارم ولی معمولا اون چیزی که آدم‌ها رو کنار هم نگه می‌داره تو یه عکس از بدن جا نمی‌شه.
    1.1M
  • user avatar
    jadi
    @jadi
    Oct 1, 2022
    دیگه از «بوق زدن» مسالمت آمیز تر؟ حتی کلمه هم توش نداره. فقط می‌گه «من ناراحتم. من معترضم. من عصبانی ام و ...» ولی جوابشون به بوق زدن تو خیابون هم حمله با باتوم وتخریب خودرو و کندن پلاک و اسپری فلفل و شکوندن شیشه ها و شلیک و دستگیری راننده است.
  • user avatar
    jadi
    @jadi
    Apr 16, 2023
    بعضی دوربین‌ها هم مشغول کارهای دیگه‌ای هستن. این شما و این واضح‌ترین عکسی که تا به حال بشر از ونوس یا همون زهره گرفته.
    Image
    345K
  • user avatar
    jadi
    @jadi
    Apr 12, 2023
    بیاین غم بزرگ رو تبدیل به کار بزرگ کنیم.. من می خوام یه دوره جدید #پایتون ضبط کنم. پایتون ۳. از مبتدی تا سطحی خوب. اگر دوره قبلی رو دیدین خوشحال می‌شم بگین که چیا توش کم بوده و چیا باید اضافه بشه. کجاش شما رو گیج کرد یا جاش خالی بود؟‌ کاملا #جدی به مناسبت این مسخره‌ جدید (:
    483K
  • user avatar
    jadi
    @jadi
    Jun 27, 2023
    «برنده شدن در بحث با یک آدم باهوش سخت است، اما برنده شدن در بحث با یک آدم احمق تقریبا غیر ممکن است» - بیل مری پ.ن. چه برسه به اونی که حقوق بگیره که احمق باشه (:
    333K
  • user avatar
    jadi
    @jadi
    Jul 29, 2025
    فاز «اگر یوتیوب فیلتر نباشه، درآمد نخواهیم داشت» چیه؟ یوتیوب می دونه شما از ایرانی (: و به فرض هم اصلا درآمد صفر بشه، کماکان من به عنوان یکی از قدیمی‌ترین یوتیوبرهای فارسی کاملا خوشحال میشم همه دسترسی درست به یوتیوب داشته باشن و من ازش درآمد نداشته باشم. مگه کاسب سانسوریم ما؟ (:
    Image
    326K
  • user avatar
    jadi
    @jadi
    Feb 19, 2023
    وقتی خیلی طولانی حرف نزنی، چیزها جمع می‌شن و دیگه شروع صحبت سخته چون نمی‌دونی از کجا و چی باید شروع کنی. اینجاست که یکهو می‌بینی با اینکه «همه می‌دونن» ولی کسی چیزی نمی‌گه. اینجور وقت‌ها بهتره از هر چیزی که پیش اومد گفتگو رو شروع کنی. باب گفتگو که باز ‌بشه، گره‌ها هم باز می‌شن (:
    396K
  • user avatar
    jadi
    @jadi
    Feb 28, 2023
    پوف.. من هنوزم اینقدر چیز نگفته دارم که هر وقت می‌خوام یه چیزی بگم فکر می کنم خب اون یکی چی... از پیروز تا مسمومیت تا مرگ تا کوری تا اجبار این‌همه آدم به رفتن و سکوت تا اقتصاد تا امید تا فساد تا سیم کارت مخصوص خارجی‌ها تا اینترنت طبقاتی تا ... ولی باید بتونیم بگیم.
    264K
  • user avatar
    jadi
    @jadi
    Oct 16, 2024
    رفتم تو اینستاگرام،‌ یکی که پشت سه تا مانیتور نشسته بود، گفت اگر از این پنج مفهوم برنامه نویسی، حتی یکیش رو نمی‌دونی، برنامه نویس متوسط هم نشدی هنوز. از پنج تا، دو تاش رو می‌دونستم؛ اسم دو تا دیگه رو شنیده بودم و یکیش کاملا جدید بود. تو اینستاگرام راه دارم تا برنامه نویس بشم (:
    436K
  • user avatar
    jadi
    @jadi
    Jul 7, 2023
    خوبی توییتر این روزها چیه؟ بخش بزرگی از کسانی که دنبال جمع کردن فالوئر هستن و اکانت های «دختر جنده راحت» و «پسر لاشی ناراحت» و «غیره» و ... همه رفتن تو شبکه‌های جدید فالوئر جمع کنن و اینجا یه هوا وضعش بهتره (:
    351K
  • user avatar
    jadi
    @jadi
    Jun 22, 2024
    وسط روز، دزد اومده خونه. با دیلم در رو شکسته و کمی وسایل برده. پلیس ۱۱۰ گفت تقصیر خودمونه که نگهبان نداشتیم. کلانتری گفت نیروی کافی نداره و باید مواظب باشیم (: عوضش در حین خروج از کلانتری چند نفر نیروی کلانتری خیابون جلوی ساختمون رو بسته بودن و پلاک رو برای توقیف حجاب چک کردن ((:
    270K

New to X?

Sign up now to get your own personalized timeline!

Create account

By signing up, you agree to the Terms of Service and Privacy Policy, including Cookie Use.

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
Don't miss what's happening
People on X are the first to know.
Log inSign up
Advertisement
Advertisement