لسه فاتح تيك توك وقابلني خبر وفاة الراجل ده بسبب التنمر عليه وع المحتوي اللي كان بيقدمه.
احنا ليه شعب وسخ بالشكل ده علشان نوصل شخص معملش حاجة لحد انو يموت من كتر الزعل والقهر .
هو اي فايدة حفلات كشف نوع الجنين ؟
لو طلعت بنت هينطوا من الفرحة
ولو طلع ولد هينطوا من الفرحة برضوا
ف مش فاهم ليه التكلفه والشو والمنظرة انتو كنتوا خايفين الجنين يطلع قرد يعني ولا اي.
الساعة ٩ صباحا وماما عاملة شاي وكيكة وبتقول :
ها مش هتقولي اي اللي مزعلك ومخليكي مطفية كدا ؟؟
مع اني والله مبينتش حاجة طول اليومين وكنت طبيعية جدا بس هي ماما
لسه كنت بقول لصحابي امبارح على الولد الي معايا في الشغل الي وقع عليه الاختيار اكراش عليه عشان يبقى فيه صاصبينس في اليوم ومزهقش لقيته انهارده مجمع الرجالة وبيصلي بيهم الضهر جماعة
ده احنا ملحقناش نطلع بالكورة حرفيا