Log inSign up
Sezgin 🧘
2,226 posts
Image
user avatar
Sezgin 🧘
@sezgin0776
👨‍💻 ✊
Joined September 2013
574
Following
1,823
Followers
  • user avatar
    Sezgin 🧘
    @sezgin0776
    Aug 22, 2023
    Bir sabah çalıştığımız şirket iOS departmanımı kapattığında yaklaşık 30 arkadaş işsiz kalmıştık. O sabaha kadar 2 ay boyunca gece gündüz çalıştık ve doğru düzgün ek mesai dahi ödenmedi. Meğer adamlar uygulamanın son haline gelmesini bekliyorlarmış ++
    user avatar
    Webtekno
    @webtekno
    Aug 22, 2023
    Getir, 'global yeniden yapılanma planı' dahilinde 2500 çalışanını işten çıkardı.
    Image
    5.7M
  • user avatar
    Sezgin 🧘
    @sezgin0776
    Aug 22, 2023
    Replying to @sezgin0776
    Buradaki gibi bir anda kovulma durumuma “yeniden yapılanma” veya “layoff” gibi isimler takmaya çalışıyorsunuz. Şirketler sizin babanızın köyü değildir. İstediğinizi vermiyorsa orada ona katlanmak saçmalık. Onlar sizi bir günde işten çıkabiliyorsa, siz de bir günde çıkabilirsiniz.
    423K
  • user avatar
    Sezgin 🧘
    @sezgin0776
    Feb 15, 2024
    Bir arkadaş dating app yapmış. Bir de part time öğrenciyle anlaşmış milletle fake sohbet etsin diye. Neden chatbot'la yapmadın dedim. Daha pahalıya geliyor dedi. Memlekette iş gücü sadece diğer ülkelerden değil chatbot'tan da ucuz hale gelmiş. Ai bir şey yapamaz bize alimallah.
    218K
  • user avatar
    Sezgin 🧘
    @sezgin0776
    Aug 22, 2023
    Replying to @sezgin0776
    Bitince de kapattılar zaten departmanı. Yılbaşından sonra bize haber verdiler. Bilen bilir en zor iş bulma dönemidir yeni yılın başı. Şuna geleceğim: Burada işi bırakan, hızlı iş değiştiren arkadaşlara bir sürü şey deniliyor. ++
    400K
  • user avatar
    Sezgin 🧘
    @sezgin0776
    Apr 20, 2023
    Geçenlerde iOS Developer olmaya çalışan arkadaşlara Angela Yu ve Atıl Samancıoğlu dışında biraz daha ileri eğitim, döküman vs önereceğim demiştim. Bugünkü önereceğim şeyler Swift UIKit'de UI bilginize seviye atlatacak diye düşünüyorum 😎
    130K
  • user avatar
    Sezgin 🧘
    @sezgin0776
    Jan 12, 2023
    Gözünüz setup görsün
    Image
    67K
  • user avatar
    Sezgin 🧘
    @sezgin0776
    Apr 28, 2023
    Bugün iOS geliştirmeye başlayan arkadaşlar için, Swift dili temellerini oturtmak adına birkaç şey paylaşacağım. İşinize yarar bence 😉.
    Image
    124K
  • user avatar
    Sezgin 🧘
    @sezgin0776
    Apr 21, 2023
    Aylık rızkımı buna yatırdım…
    Image
    100K
  • user avatar
    Sezgin 🧘
    @sezgin0776
    Oct 21, 2023
    Bu aralar bir yerin iOS Developer alımına destek için teknik mülakatlarda adaylarla görüşüyorum. Belli bir süredir iOS geliştirmeyle ilgilenen arkadaşlarda temel bilgilerde eksiklikler gözlemledim ki bunlar gerçekten de her medium yazısında görebileceğiniz türden. ++
    141K
  • user avatar
    Sezgin 🧘
    @sezgin0776
    Apr 16, 2023
    iOS geliştiriciler için sadece Angela Yu ve Atıl Samancıoğlu öneriliyor. Bir sonraki seviye için (buna işlere başvurma seviyesi diyebiliriz) pek az güzel öneri gördüm. Kendi süreçlerimde ilk işimi almamı sağlayan daha ileri seviye birkaç şey paylaşacağım önümüzdeki günlerde.
    90K
  • user avatar
    Sezgin 🧘
    @sezgin0776
    Apr 23, 2023
    2023 'te iOS Developer olmak isteyen kişi SwiftUI mı yoksa UIKit mi öğrenmeli?
    Image
    86K
  • user avatar
    Sezgin 🧘
    @sezgin0776
    May 1, 2023
    iOS geliştiriciler seviye tespiti tablosu 😀 Kendinizi bunun neresinde görüyorsunuz?
    Image
    52K
  • user avatar
    Sezgin 🧘
    @sezgin0776
    Jun 16, 2023
    Başkasının kodunu okumak acayip faydalı oluyor kendimizi geliştirmek için. iOS geliştirme için GitHub open source uygulamaların reposunu şöyle bırakıyorum 👇. Seven sevdiğine göndersin 😃
    Image
    GitHub - dkhamsing/open-source-ios-apps: :iphone: Collaborative List of Open-Source iOS Apps
    From github.com
    38K
  • user avatar
    Sezgin 🧘
    @sezgin0776
    Jan 14, 2024
    2 yıldır remote çalışıyorum: -İşe git gel yaparken yol stresim yok. -İstanbul gibi deprem, güvenlik, maddiyat açısından problemi olan bir şehirde yaşamıyorum. -Günümün yoğunluğuna göre istediğim saatte spor yapabiliyorum. -Pijamalarımla çalışabiliyorum.
    user avatar
    jessu
    @jessu_js
    Jan 14, 2024
    2 yıldır remote çalışıyorum: Haftada 1-2 gün evden çıkıyorum Kilo aldım veremiyorum Güneş görmediğim için D vitamini ve b12 için ilaç kullanıyorum
    56K

New to X?

Sign up now to get your own personalized timeline!

Create account

By signing up, you agree to the Terms of Service and Privacy Policy, including Cookie Use.

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
Don't miss what's happening
People on X are the first to know.
Log inSign up
Advertisement
Advertisement