٢٣ سنة بالتمام على هذه الصورة بقطاع غزة
صحابك كملوا و مبقتش حجارة يا فارس
Shawky
42.4K posts
رئيس الشرطة المدرسية و الاول ع المدرسة في خامسة ابتدائي و هداف الدوري المدرسي موسم ٨٩-٩٠ …. 🇵🇸🇸🇩🇸🇾🇾🇪 و سيب القوس مفتوح
Glasgow, Scotland
Joined March 2011
- الست طلعت بتاخد البطايق من الشقق اللي حواليها و تقف في الشمس تجيب العيش و توصله و تاخد رغيف على ال ١٠ ارغفة يعني ضبطية سيادة اللواء دي كلها كان وراها ٥ ارغفة للست .. اللي قاعد على الكنبة ده مزارع مسن عنده كل امراض الدنيا .. الدنيا دي وحشة قوي ان الكائن ده يشيل اللقمة من بق الناس
- ده نفس المبلغ اللي دفعتوه في نيمار علشان يلعب ٥ ماتشاتبعض ماقدمته السعودية للأشقاء السوريين طوال فترة الأزمة السورية: مساعدات بلغت 451,124,829 دولار. استقبال 262.573 لاجئ من سوريا، ومنحهم حق التعليم والصحة والعلاج مجاناً. #سوريا
- النهاردة ٣ يونيو معتقدش اني حسيت في حياتي بعمق الاهانة لاي اليوم ده لدرجة اني اكتب عنه بعد ٢١ سنة .. تاريخ اول زيارة لجورج بوش للمنطقة بعد سقوط بغداد بأقل من شهرين .. احساس الهزيمة كان لسه مر بس اللي حصل يومها كان اشد مرارة بصفة شخصية كنت شغال وقتها في شرم الشيخ .. يتبع
- اهو موضوع احبار الخمسة جنيه دي لوحدها قضية فساد مالي او خطأ اداري أقل حاجة تطير الاسم اللي ماضي عليها ده ..
- احنا عندنا ٥٠ سفينة يوميا ، يا ريت نعمل لكل سفينة قناة تعدي لوحدها علشان الprivacy
- رئيس الدولة بقاله ٣ سنين بيتكلم عن شباب الكومبيوتر و البرمجة اللي بيعملوا دولارات ، فينقبض على اشهر صاحب محتوى مصري علشان معاه دولارات .. رسالة واضحة و صريحة للجميع ان مفيش فايدة .. اللي سايقين عايزين ياخدوها في الحيطةغلطة احمد ابو زيد انه ما سافرش .. ولما جرب ينقل من طنطا للمعادي و مارتحش فرجع القرية .. اكيد لما هيخرج من الاعتقال قريبا هيسافر و مش هيرجع
00:00 - بالمناسبة دي رحلة الرؤساء مع الدولار عبد الناصر من ٣٦ قرش الى ٤٠ قرش .. زيادة ١١٪ السادات من ٤٠ قرش الى ٨٠ قرش .. زيادة ١٠٠٪ مبارك من ٨٠ قرش الى ٥.٩٠ جنيه .. زيادة ٦٣٦٪ سنة مرسي من ٥.٩٠ الى ٦.٥٠ .. زيادة ١٠٪ السيسي من ٦.٥٠ الى ٥٩ .. زيادة ٨٢٠٪
- زي النهاردة من ١٣ سنة كان في عامل خارج من شغله على محمد محمود مباشرة للصفوف الاولى.. لما وقع جثمانه على الارض كان كل اللي في جيوبه ايصال صيدلية بشاش و مطهرات للمستشفى الميداني .. اشتراهم بكل يوميته .. بكل حاجة معاه .. فاكر اسمه الثلاثي .. عادل امام جاد .
- مصر دي كبيرة قوي يا جماعة ، كبيرة قوي قوي و تخوف و الله ، كبيرة لدرجة لو اعلنت دلوقتي عن مناورة في السلوم كمان شهر حتى ، هتقلب حسابات البيت الابيض و اوروبا و توقف الحرب دي لحد ما يشوفوا قصدنا ايه بالموضوع ده .. انتم بس اللي شايفينها صغيرة مع انكم حاطين علمها !
- و ده كان في اولى ابتدائي لما اعتقلتوه يا حثالة الامم !؟A teenage hostage cries tears of joy after being released in the hostage exchange program
00:00 - منذ تأسيس مجلس الامن استخدمت امريكا الفيتو ٨٤ مرة ، ٤٧ مرة منهم لحماية اسرائيل .. اسرائيل و امريكا كيان واحد .
- دبي دي اول بلد ركبت لها الطيارة في ٢٠٠٥ ، زورتها فوق العشر مرات ، شركتنا فرشت محلات و مولات كتير و دخلت في تفاصيل تأسيس كيانات هناك ، فأقدر اقول بكل ثقة انها قامت على غسيل اموال المخدرات و الدعارة و السلاح ، مناخيرك لا تخطئ ريحة الغسيل اينما ذهبت.. غزة ايه اللي تبقى دبي يا نجس.
- بابا جابلي حصالة زمان على شكل دبدوب فيه فتحة من لمؤاخذة ورا ، كل ما احط فيها فلوس الدبدوب يصقف .. كل مرة اشوف عمرو بيتكلم عن السعودية افتكر الحصالة دي .اليكم موقفى بشكل واضح ومباشر . احترم جدا مشاعر كل انسان حزين محطم مما يحدث الان فنحن فى كارثه انسانيه . ولكن بشكل واضح لا احد يزايد على موقف السعوديه لا احد يزايد على جهود الامير محمد بن سلمان لا احد يقلل من مشاعر المواطن السعودي . يتبع









