Log inSign up
Shawky
42.4K posts
Image
user avatar
Shawky
@shawky281
رئيس الشرطة المدرسية و الاول ع المدرسة في خامسة ابتدائي و هداف الدوري المدرسي موسم ٨٩-٩٠ …. 🇵🇸🇸🇩🇸🇾🇾🇪 و سيب القوس مفتوح
Glasgow, Scotland
Joined March 2011
148
Following
29.6K
Followers
  • user avatar
    Shawky
    @shawky281
    Oct 29, 2023
    ٢٣ سنة بالتمام على هذه الصورة بقطاع غزة صحابك كملوا و مبقتش حجارة يا فارس
    Image
    411K
  • user avatar
    Shawky
    @shawky281
    Jul 12, 2024
    الست طلعت بتاخد البطايق من الشقق اللي حواليها و تقف في الشمس تجيب العيش و توصله و تاخد رغيف على ال ١٠ ارغفة يعني ضبطية سيادة اللواء دي كلها كان وراها ٥ ارغفة للست .. اللي قاعد على الكنبة ده مزارع مسن عنده كل امراض الدنيا .. الدنيا دي وحشة قوي ان الكائن ده يشيل اللقمة من بق الناس
    438K
  • user avatar
    Shawky
    @shawky281
    Dec 9, 2024
    ده نفس المبلغ اللي دفعتوه في نيمار علشان يلعب ٥ ماتشات
    user avatar
    أخبار السعودية
    @SaudiNews50
    Dec 8, 2024
    بعض ماقدمته السعودية للأشقاء السوريين طوال فترة الأزمة السورية: مساعدات بلغت 451,124,829 دولار. استقبال 262.573 لاجئ من سوريا، ومنحهم حق التعليم والصحة والعلاج مجاناً. #سوريا
    1.2M
  • user avatar
    Shawky
    @shawky281
    Jun 3, 2024
    النهاردة ٣ يونيو معتقدش اني حسيت في حياتي بعمق الاهانة لاي اليوم ده لدرجة اني اكتب عنه بعد ٢١ سنة .. تاريخ اول زيارة لجورج بوش للمنطقة بعد سقوط بغداد بأقل من شهرين .. احساس الهزيمة كان لسه مر بس اللي حصل يومها كان اشد مرارة بصفة شخصية كنت شغال وقتها في شرم الشيخ .. يتبع
    Image
    3.4M
  • user avatar
    Shawky
    @shawky281
    Jan 3, 2025
    اهو موضوع احبار الخمسة جنيه دي لوحدها قضية فساد مالي او خطأ اداري أقل حاجة تطير الاسم اللي ماضي عليها ده ..
    Image
    706K
  • user avatar
    Shawky
    @shawky281
    Mar 4, 2024
    احنا عندنا ٥٠ سفينة يوميا ، يا ريت نعمل لكل سفينة قناة تعدي لوحدها علشان الprivacy
    Image
    300K
  • user avatar
    Shawky
    @shawky281
    Jan 12, 2025
    رئيس الدولة بقاله ٣ سنين بيتكلم عن شباب الكومبيوتر و البرمجة اللي بيعملوا دولارات ، فينقبض على اشهر صاحب محتوى مصري علشان معاه دولارات .. رسالة واضحة و صريحة للجميع ان مفيش فايدة .. اللي سايقين عايزين ياخدوها في الحيطة
    user avatar
    📍بيـ چ ـو
    @bijo__
    Jan 11, 2025
    غلطة احمد ابو زيد انه ما سافرش .. ولما جرب ينقل من طنطا للمعادي و مارتحش فرجع القرية .. اكيد لما هيخرج من الاعتقال قريبا هيسافر و مش هيرجع
    Image
    00:00
    135K
  • user avatar
    Shawky
    @shawky281
    Jan 18, 2024
    بالمناسبة دي رحلة الرؤساء مع الدولار عبد الناصر من ٣٦ قرش الى ٤٠ قرش .. زيادة ١١٪ السادات من ٤٠ قرش الى ٨٠ قرش .. زيادة ١٠٠٪ مبارك من ٨٠ قرش الى ٥.٩٠ جنيه .. زيادة ٦٣٦٪ سنة مرسي من ٥.٩٠ الى ٦.٥٠ .. زيادة ١٠٪ السيسي من ٦.٥٠ الى ٥٩ .. زيادة ٨٢٠٪
    526K
  • user avatar
    Shawky
    @shawky281
    Nov 18, 2024
    زي النهاردة من ١٣ سنة كان في عامل خارج من شغله على محمد محمود مباشرة للصفوف الاولى.. لما وقع جثمانه على الارض كان كل اللي في جيوبه ايصال صيدلية بشاش و مطهرات للمستشفى الميداني .. اشتراهم بكل يوميته .. بكل حاجة معاه .. فاكر اسمه الثلاثي .. عادل امام جاد .
    275K
  • user avatar
    Shawky
    @shawky281
    Feb 12, 2024
    مصر دي كبيرة قوي يا جماعة ، كبيرة قوي قوي و تخوف و الله ، كبيرة لدرجة لو اعلنت دلوقتي عن مناورة في السلوم كمان شهر حتى ، هتقلب حسابات البيت الابيض و اوروبا و توقف الحرب دي لحد ما يشوفوا قصدنا ايه بالموضوع ده .. انتم بس اللي شايفينها صغيرة مع انكم حاطين علمها !
    455K
  • user avatar
    Shawky
    @shawky281
    Nov 24, 2023
    و ده كان في اولى ابتدائي لما اعتقلتوه يا حثالة الامم !؟
    user avatar
    Jake Shields
    @jakeshieldsajj
    Nov 24, 2023
    A teenage hostage cries tears of joy after being released in the hostage exchange program
    Image
    00:00
    211K
  • user avatar
    Shawky
    @shawky281
    Dec 8, 2023
    منذ تأسيس مجلس الامن استخدمت امريكا الفيتو ٨٤ مرة ، ٤٧ مرة منهم لحماية اسرائيل .. اسرائيل و امريكا كيان واحد .
    139K
  • user avatar
    Shawky
    @shawky281
    Dec 12, 2023
    دبي دي اول بلد ركبت لها الطيارة في ٢٠٠٥ ، زورتها فوق العشر مرات ، شركتنا فرشت محلات و مولات كتير و دخلت في تفاصيل تأسيس كيانات هناك ، فأقدر اقول بكل ثقة انها قامت على غسيل اموال المخدرات و الدعارة و السلاح ، مناخيرك لا تخطئ ريحة الغسيل اينما ذهبت.. غزة ايه اللي تبقى دبي يا نجس.
    343K
  • user avatar
    Shawky
    @shawky281
    Oct 25, 2023
    بابا جابلي حصالة زمان على شكل دبدوب فيه فتحة من لمؤاخذة ورا ، كل ما احط فيها فلوس الدبدوب يصقف .. كل مرة اشوف عمرو بيتكلم عن السعودية افتكر الحصالة دي .
    user avatar
    Amr Adib
    @Amradib
    Oct 25, 2023
    اليكم موقفى بشكل واضح ومباشر . احترم جدا مشاعر كل انسان حزين محطم مما يحدث الان فنحن فى كارثه انسانيه . ولكن بشكل واضح لا احد يزايد على موقف السعوديه لا احد يزايد على جهود الامير محمد بن سلمان لا احد يقلل من مشاعر المواطن السعودي . يتبع
    235K

New to X?

Sign up now to get your own personalized timeline!

Create account

By signing up, you agree to the Terms of Service and Privacy Policy, including Cookie Use.

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
Don't miss what's happening
People on X are the first to know.
Log inSign up
Advertisement
Advertisement