Log inSign up
wobs
1,026 posts
Image
user avatar
wobs
@wobsmobs
Joined August 2023
329
Following
62
Followers
  • user avatar
    wobs
    @wobsmobs
    Jun 21, 2025
    ülkede şu sınava giriş kadar düzgün işleyen 2. bir uygulama yok aq. ülkenin son kalesi falan. eğer yarın bir gün birisi geç alınırsa levent ülke harbiden bitti derim
    user avatar
    Boşuna Tıklama
    @bosunatiklama
    Jun 21, 2025
    Antalya'da sınava son dakika yetişip kulağındaki takıyı çıkaramayan genç kız içeri alınmadı.
    Image
    00:00
    1.4M
  • user avatar
    wobs
    @wobsmobs
    Jul 9, 2025
    yolda kitap okuyunca midem bulanıyo da twit okuyunca niye bulanmıyo acaba
    user avatar
    damlanın kedisi yok
    @heydawlaa
    Jul 7, 2025
    Martin Eden ve bi 7-7.5saat yolum var
    Image
    748K
  • user avatar
    wobs
    @wobsmobs
    Mar 28, 2025
    tavsiye veren geziciler iyi dinlesin 1) Biz ağaç tutmaya çalışmıyoruz, hukuku ayakta tutmaya çalışıyoruz, soyut bişeyi savunmak daha zor 2) Gezi beklenmeyen bir eylemdi ama bugünkü eylemleri somali hükümeti bile tahmin ederdi, grupları bile onlar kurmuş olabilir
    447K
  • user avatar
    wobs
    @wobsmobs
    Mar 28, 2025
    Replying to @wobsmobs
    o yüzden kendinizi geziyle kıyaslayıp kötü hissetmeyin onlar da şimdi olsa aynı durumda kalacaktı daha başka bir sürü sebep var o zamanki devlet ile şimdi ki de aynı değil
    52K
  • user avatar
    wobs
    @wobsmobs
    Mar 28, 2025
    Replying to @wobsmobs
    arkadaşlar tabii ki mevzu iki ağaçtı demek istemedim gezide referans noktasının somut bir şey olması ve içgüdüsel olarak bir bölgeyi savunma, bir nevi bu nöbet tutma psikolojisinin şu an olmaması sebebiyle kollektif motivasyonun neden sabit kalmadığına bi açıklık getirmek istedim
    39K
  • user avatar
    wobs
    @wobsmobs
    Jun 21, 2025
    levent ülke harbiden bitmiş
    51K
  • user avatar
    wobs
    @wobsmobs
    Mar 28, 2025
    Replying to @wobsmobs
    user avatar
    wobs
    @wobsmobs
    Mar 28, 2025
    Replying to @melankedy
    gezinin temeli "fiziki" bir sebebe bağlı olduğu için aylarca sürdü. eğer kayyum ihtimali olsaydı saraçhane de fiziki bir sebebe dönecekti zaten o yüzden kayyumu ertelediler
    82K
  • user avatar
    wobs
    @wobsmobs
    Jul 3, 2025
    Replying to @csbgovtr
    O kadar pislik sanayi ülkeleri varken bize mi kaldı bu kanunu imzalamak ? abd çin hiçbiri imzalamadı. onlar rahatça büyümeye devam etsin biz de köle olalım diye mi imzalandı ? Biz niye onların dayattığı kanunla kendimizi sınırlandırıyoruz ?
    9.2K
  • user avatar
    wobs
    @wobsmobs
    Mar 28, 2025
    Replying to @melankedy
    gezinin temeli "fiziki" bir sebebe bağlı olduğu için aylarca sürdü. eğer kayyum ihtimali olsaydı saraçhane de fiziki bir sebebe dönecekti zaten o yüzden kayyumu ertelediler
    88K
  • user avatar
    wobs
    @wobsmobs
    May 26, 2025
    Replying to @amysarchetypes
    bize artık laf cambazı lazım değil yeter ki işini düzgün yapsın. siyaset figürlerinin değil yaptığı işlerin dikkat çektiği bir ülke olmalıyız. maalesef muhafazakar, aterkil topluma yanlış bir lider geldiğinde halkın bu teslimiyeti ülkeyi yokuşa sürer. kriter laf ebeliği olmamalı
    8.5K
  • user avatar
    wobs
    @wobsmobs
    Jul 3, 2025
    Replying to @floatininspace
    linçlenince takipçileri artıyor amaçlarına ulaşıyorlar hiç yüz bile vermeyin
    23K
  • user avatar
    wobs
    @wobsmobs
    Jul 6, 2025
    Replying to @f_sreud
    kadıköy boğası iyyeah lafını bu sahneden mi almış yeni farkettim
    30K
  • user avatar
    wobs
    @wobsmobs
    May 28, 2025
    fifa bile fifa points veriyo yayıncılara valve belki vermiştir deyince insanlar niye csye ilah gibi davranıyo yok reklama ihtiyacı yokmuş falan. reklamla ne alakası var bunun. burada dönen bir çark sistemi var bu sistemin devamlı olması lazım reklam ihtiyacıyla alakasız bu
    user avatar
    OnlyDrama
    @onlydramaX
    May 26, 2025
    wtcN, canlı yayında kelebek bıçak çıkardı. 🗣️ wtcN (Ferit Karakaya): "Çabuk bu klibi Eray Can Peniskafalı Özkenar'a atın. Kudursun. Eray offstream çıkartır anca. Offstream'de ben de 5000 tane kasa açsam ben de çıkartırım atarım sonra story. Çakal seni."
    Image
    00:00
    38K
  • user avatar
    wobs
    @wobsmobs
    Jul 9, 2025
    Replying to @bpthaber
    grok geri gelince bu yaşananları öğrenmesi gerekiyor... seni zincire vurdular oğul
    1.3K

New to X?

Sign up now to get your own personalized timeline!

Create account

By signing up, you agree to the Terms of Service and Privacy Policy, including Cookie Use.

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
Don't miss what's happening
People on X are the first to know.
Log inSign up
Advertisement
Advertisement