ᖇOYᗷOY
2,161 posts
@hishon_3_ ♡ | 🇰🇷 Former Professional R6S Player | liquipedia.net/rainbowsix/Roy… | Former : @DplusKIA, @PSGEsports, @THEPLAY_SPG
- It was an honor to meet my idol and swap uniform😍 Muchas gracias 💙💙💙 @xSexyCake P.s. he is really super handsome
- GGWP @TeamBDS WE WON 8-6!!!!!!😭 OMG SO PROUD OF OUR TEAMMATES AND THANKS SO MUCH BELIEVE IN SERVER WHEN I DOING 1-5
- 🌠Giving away🌠 Here is our DWG KIA skin for Hibana's Type-89 To enter ⬇️ ✅Like & RT this tweet ✅Follow @RoyBoy_3_ There will be a total of 2⃣ winners, the winners will be announced on 2021 / 09 / 30 😎
- 좋은 기회 만들어주신 양측 대표님께 감사의 말씀 올립니다. 새 팀에서도 좋은 활약 하는 모습 보일 수 있도록 최선을 다해 노력하고 연습에 임하겠습니다. 응원해주시면 감사하겠습니다😄[Announcement: LOAN] DWG KIA announces Koo 'RoyBoy' Min-seong will go on loan to 'SPEAR Gaming.' DWG KIA hopes that it's a great opportunity for him to grow up. Please give big support to RoyBoy. #DWGKIA #DK_RoyBoy
- 아쉽게도 이번 메이저에서 저희 담원기아의 여정은 8강에서 끝났습니다. 끝날때까지 응원해주신 모든 팬 분들께 감사의 말씀올립니다. 와서 정말 많은 것들을 배운 것 같고 좋은 경험이었었습니다. GGWP all the major teams 😊
- It was an honor to work with the best in the world, they are always a great influence on players and will do amazing things in the future. 부족한 저와 함께 탈론에서 같이 성장하고 노력했던 지나간 많은 팀원들과 코치분들께도 고맙습니다. 무운을 빕니다.It's time to say goodbye to our Support Player. From clutch plays to unforgettable moments, you’ve made your mark, @RoyBoy_3_. Best of luck in your future endeavors! 🫡 ==== 로이보이와 상호합의 하에 작별인사를 고하게 됐습니다. 멋졌던 클러치 플레이와 잊을 수 없는 순간들을
- GGWP @beastcoast We lose 0-2. Our Major journey ends here. We obviously could have done better than we did today and yesterday, and I'm just so disappointed that we didn't. Thank you so much for supporting us 🥺 Our journey is done, but our challenge is not done here. See you
- 2년이 다되가는 기간동안 좋은 기회를 제공해주셨던 대표님,단장님께 감사의 말씀 올립니다. 또한 담원기아에서 선수로 있을 동안 함께 했던 선수 및 감독,코치님들 덕분에 잊지 못할 경험을 한 것 같고 배울 수 있어 행복했었습니다. 남은 선수,스태프분들도 좋은 일 가득하시기를 기원합니다.[#R6 Announcement: Farewell] DWG KIA와 'RoyBoy' 구민성 선수와의 계약이 종료되었습니다. 그동안 DWG KIA와 함께하며 만든 역사적인 나날들을 잊지 않을 것이며 앞으로 RoyBoy 선수가 걸어나갈 모든 길에 늘 행운이 함께하길 기원하겠습니다. #DWGKIA #Thankyou_RoyBoy
- 5 - 7 CAG we lose it was so close 😭 11개월만의 글로벌 대회를 너무 아쉽게 마무리 지어서 계속 마음에 남네요.. 더 열심히 해서 다음 탈론과의 경기 잘 해보도록 하겠습니다











