Jag vill önska er alla en riktigt glad midsommar. I bÀsta fall helt utan regn men med sill, tÄrta och svenska jordgubbar.
Och varmt tack till alla er andra som ocksÄ jobbar idag, ni som ser till att Sverige funkar, sÄ att andra kan vara lediga. Hoppas ocksÄ ni snart fÄr
00:00





