şimdi de karantina bitecek diye strese girdim bu nasıl bir döngü yarabbim..
Enes
11.8K posts
- 6 senedir sevgilim yok telefonum her caldıgında ananı sikim diye acıyorum1,5 yıllık evliyim. Eşim instada fotoğrafımı beğenince hala sırıtıyorum kfdkjd
- yengenizle mekanda eğleniyoruz x.com/senaadd/status…
- kendimi kargo ile rehabilite ediyorum baktım canım mı sıkkın hemen sipariş veriyorum gelene kadar takip ediyorum
- yanlıslıkla listerine yutma gafletinde bulundum yarasa çorbası içsem daha iyiydi
- instagram yazı tiplerine comic sans’ı eklemis bi duygulanmadım degil 2007lerin yükselen yıldızıydı tekrar hak ettigi yeri bulması dilegiyle
- acun abi kusura bakma ibo > bütün programlar
- lütfen bu insanlara toplum olarak da yardım edebileceğimiz elazığ depremindeki gibi para erzak maddi manevi destek amaçlı ne varsa platformlar oluştursunlar bizler de elimizden geleni yapalım"Yavrumun çeyizleri yandı!" #manavgatyanıyor
00:00







