Yarın millet dışarıdayken şaaak bi yasak koyacaksın, “aa yasakmış” diyecekler, kişi başı 3150₺ ceza kestikten sonra şaaak yasağı iptal edeceksin, "yasak değilmiş" diyecekler. Herkes geri çıkınca şaak bi yasak daha getireceksin, tekrar kişi başı 3150₺ çil yavrusu gibi dağılırlar