Heus ací, la ignorància dels idiotes. Ser pare de persones amb especials dificultats és un privilegi, estúpids!
La seva infinita capacitat d'estimar, és un regal. I la de superació, un exemple diari!
Una abraçada @QuimTorraiPla
Joan Ignasi Elena
11.9K posts
Pare de la Dina, la Savita i la Mayuri. Advocat. Diputat al @parlamentcat. Conseller d'Interior (2021-2024) i alcalde de Vilanova i la Geltrú (2005-2011).
Vilanova i la Geltrú
Joined January 2011
- Tu odio me recuerda que nunca debo odiar, para que mis hijas no construyan un mundo de venganza insufrible como el que sueñas. Un abrazo.Puigdemont comparte con ETA abogado, cobardía , desprecio por la democracia y odio a España. No debe haber la más mínima impunidad.
- Qui acusa de Nazi, abans de parlar podria recordar que els nazis posaven a la gent, també nens i nenes, en càmares de gas després torturar-los a cops, fam i vexacions. Milers de mestres treballen a les aules aquests conceptes, perquè uns imbècils, amb dret a micro, ho espatllin
- El PP amenaza hoy a la cuarta CCAA con aplicar el 155. (Catalunya, Castilla La Mancha, Euskadi y Navarra) Id jugando Id callando
- Sense cap mena de dubte, Millo és, amb distància, una de les persones més miserables que mai han passat per la vida pública. Quin fàstic, per favor!
- Doncs sí, les sentències es poden críticar i proclamar que la d'avui és una vergonya i una immoralitat. I que amb aquesta sentència guanya la barbàrie i deixa a les dones més desprotegides. I que sí, que la lluita feminista esdevé un imprescindible deure.
- Discrepo de moltes posicions polítiques de Borrell. Són tan legítimes com les meves. O les teves. Ara bé, les paraules 'burletes' sobre @junqueras, donada la seva situació, són inacceptables i exigeixen disculpes. Per dignificar una mica tot plegat
- Impactat de visitar un home bo a la presó. Content de veure'l seré, determinat i ple d'esperança. Expressa etern agraïment a tanta solidaritat i convida a fer que, de nou, guanyi la democràcia el 21D. @junqueras
- L'actitud de la Sala amb els testimoni de la defensa és radicalment diferent a la que té amb els testimonis de les acusacions. Se'ls ha tolerat la subjectivitat, i les contradiccions evidents. I és talla agressivament als de la defensa. Actitud inacceptable. Abús de poder.
- Ea veu que a aquest pais hi ha persones que no poden mantenir se educadament a una sala on es diuen coses que no els agrada. Democràcia és saber respectar qui opinina diferent. I que això s hagi de recordar a professionals del dret és el termòmetre d'on som.
- Mil gràcies per tot el suport, que ho és a la feina del Pacte i de les entitats. Absurda citació, inacceptable ús i abús de ls institucions
- Pau i amor. El més gran dels èxits. Res més, ni res menys, desitjo a tothom. I la llibertat del Jordis, el Quim i l'Oriol @junqueras Un record per ells. Bon any 2018!
- Prou mentir i manipular. Visca l'escola catalana. I visca els i les mestres.
- Jo també estic molt en contra del llaç groc. Que els deixin lliure i prometo amagar-lo sota terra.


