Yeni videom yayında.
Videonun sonundaki Grafiği görmeden ve dinlemeden ekrandan ayrılmamanızı dilerim.
Tüm tanıdıklarınıza bu videoyu yaymanızı dilerim. Siyasetçilere tam saha pres yapalım. Bir olalım bu ülkeyi düzeltelim. Hep beraber...
youtube.com/watch?v=71v79N…
Sene olmuş 2019, 10 kişi toplantıya giden ajanslar var. Yahu artık 10 kişiyle milyar dolarlık şirketler ortaya çıkıyor. Bu nasıl bir verimsizliktir çok yazık.
Bugün kasiyer yakınıyordu " geliyorlar 4 gün için 4-5.000 TL'lik alışveriş yapıyorlar. 25 kutu süt almış başkalarını düşünmeden. Biz asgari ücretle yaşıyoruz biraz ayıp oluyor artık!" o kadar haklı ki.
Türkiye'de reklamcılık oldukça bilimsel yapılıyor aslında. "Tüylerimizin diken diken olması lazım" diye bir metrik var mesela hiç şaşmıyor her yerde en önemli metrik o.
Özer bey sadece sonuçları mükemmel tahmin etmekle kalmadı, önceki seçimlerde de muhalefeti uyaranların başında geliyordu. Ayrıca kendi görüşlerini istediği gibi ifade etme özgürlüğü var katılırsınız katılmazsınız ama daha önce yanıldığınız pek çok tespitinizde olduğu gibi bu
Plastic Move kurucusuna da bu topraklarda "sana mı kaldı" denmiş 🙂 Bu lafın hala söylenebiliyor olması gerçekten çok enteresan. Geçenlerde görüştüğümüz Türk VC'lerden birisi de "dünyada bu kadar reklam teknolojisi şirketi var bu sorunu çözmek size mi kaldı?" demişti. Evet