نَدىٰ🫐
13.7K posts
- سبحان من زين الرجال باللحى
- الاتنين دول جربتهم في مصر روعة روعة كريم العين يجنن و السيلاسيلك اسيد بصراحة مكنش عندي حبوب ولا حاجة بس لقيته بيدي نفس مفعول الهيلارونك اسيد حسيت خدودي مرتوية و فيها نضارة من غير ما يسيب طبقة على وشي و سعرهم معقول و كويس الواحد ب ٢٠٠ او ٢٥٠ جنيه بس انصحكم فيهم يا بنات يجننوبنات اللي بتفهم في السكين كير ترشح منتجات حلوة للبشرة وياريت مش غالية بس نينجا .👀👈🏻👉🏻
- وانا صغيرة كنت بشوف في مكتب بابا الاوراق الكبيرة دي كلها تقريبا بنفس الرسومات كنت اخدهم الونهم و ارجعهم تاني لبابا اقوله شوف صلحت شغلك شغلني معاكتم كروّتة يلا ننام👍🏻
- كان اول يوم مدرسة في kg1 و اتعملي استدعاء ولي امرهو ليه مفيش تويتة كوت صورتك وإنت صغير
- رجعت السكن لقيتني ناسية المكوة في الفيشة من 8 الصبح💀
- Replying to @sooofarrrtooايه المشكلة يعني انا كمان حاطة صورة السيسي خلفية موبيلي

















